«Халықаралық бағдарламалар орталығы» АҚ

1

           «Халықаралық бағдарламалар орталығы» АҚ бос орындар қызметіне конкурс жариялайды. Төменде берілген талаптарды мұқият қарап, біліміңіз бен өтіліңіз сәйкес келген жағдайда мына электронды пошталарға түйіндеме жіберулеріңізді сұраймыз: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

 

          

Баспасөз хатшысы

Үміткерге қойылатын талаптар

мамандығы бойынша білімі жоғары: гуманитарлық ғылымдар (филология) немесе әлеуметтік ғылымдар (журналистика, жұртшылықпен байланыс, саясаттану, әлеуметтану)

Жұмыс өтілі

1) БАҚ-та немесе PR саласында жұмыс өтілі 3 жылдан жоғары;;

2) мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін еркін меңгерген;

3) сауатты сөйлеу және хатты үздік жаза алу дағдылары.

Өз міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер мен дағдылар

1) Қоғаммен байланыс, бұқаралық ақпарат құралдары және жарнама саласындағы мәселелерді реттейтін Қазақстан Республикасының заңдары мен өзге де нормативтік құқықтық актілері;

2) ұйымды дамыту стратегиясы және ақпараттық нарықтың коньюктурасы;

3) мемлекеттік, қызметтік және коммерциялық құпия болып табылатын ақпаратты беру тәртібі, оны қорғау және пайдалану тәртібі;

4) әлеуметтік зерттеулерді жүргізу технологиясы;

5) дағдарыс жағдайларында жұмыс істеу әдістері;

6) жарнамалық және ақпараттық науқандарды жоспарлау және ұйымдастыру әдістері;

7) бағдарламалар мен іс-шараларды ақпараттық қамтамасыз ету туралы шарттарды (келісімшарттарды) жасау тәртібі;

8) іскерлік қарым-қатынас этикасы және іскерлік келіссөздер жүргізу ережесі;

9) заманауи техникалық байланыс құралдарын және компьютерлік технологияларды пайдалана отырып ақпарат жинау және өңдеу әдістері;

10) клиенттік пиардың, корпоративішілік пиар, дағдарыс пиары, пиардың өзге де түрлерінің негізгі қағидаттары;

11) бұқаралық ақпарат құралдарымен жұмыс жүргізу әдістері;

12) Қазақстан Республикасының еңбек туралы заңнама негіздері, еңбекті қорғау және қауіпсіздік ережелері, өрт қауіпсіздігінің талаптары.

Міндеттері

1.1. Жұртшылықпен байланыс бойынша және бұқаралық ақпарат құралдарымен жұмысты ұйымдастырады.

1.2. Перспективалық және ағымдағы бағдарламалар мен жоспарларды, жеке іс-шараларды немесе осы бағыт шеңберіндегі олардың кешенін, олардың ақпараттық сүйемелдеуін, қаржылық және ұйымдық қамтамасыз ету сызбаларын әзірлейді.

1.3. Қоғам саясатының жалпы басымдықтары мен оны дамыту перспективаларына сәйкес жұртшылықпен байланыс саласындағы Қоғамның ақпараттық-жарнамалық стратегиясын қалыптастыруға қатысады.

1.4. Бұқаралық ақпарат құралдарында Қоғам басшыларымен баспасөз конференцияларын, брифингтерді, медиа-киттерді, бэкграундтарды, сұхбаттарды ұйымдастырады.

1.5. Қоғамның медиа-жоспарларын жүргізеді (ақпарат жинау, белсенділікті болжамдау, алға ілгерілету арналары мен құралдарды таңдау).

1.6. Бұқаралық ақпарат құралдары үшін Қоғам қызметі туралы баспасөз хабарламаларын және де оның қызметі туралы өзге де ақпараттық материалдарды дайындайды.

1.7. Бұқаралық ақпарат құралдарымен, ақпараттық, жарнамалық, консалтингтік агенттіктермен, жұртшылықпен байланыс агенттіктерімен, баспалармен, басқа да кәсіпорындар мен ұйымдармен, мемлекеттік және қоғамдық құрылымдарымен тұрақты байланысты ұйымдастырады және қолдайды.

1.8. Әлеуметтік зерттеулерді пайдалану, Қоғамның ақпарат көздері мен әлеуметтік желілерін үздіксіз мониторингілеу арқылы ақпарат жинауды ұйымдастырады.

1.9. Жұртшылықпен байланыс саласында Қоғам қызметінің жекелеген бағыты шеңберінде бағдарламалар мен іс-шараларды ақпараттық, жарнамалық, ұйымдық және қаржылық қамтамасыз ету бойынша келісімшарттардың дайындалуы мен орындалуына бақылау жүргізеді.

1.10. Ұйымның қызметi туралы бұқаралық ақпарат құралдарының және Қоғамның тағы басқа өкiлдерiнiң сауалдарына талдау жасайды.

1.11. Түрлi акцияларды (көрме, баспасөз мәслихаты, таныстырулар, дөңгелек үстелдер және т.б.) ұйымдастыруға қатысуы туралы ұсыныстарды талдауға қатысады, басқа ұйымдар ұйымдастыратын PR-акцияларға бiрлесе қатысу мүмкiндiгі туралы қорытынды бередi.

1.12. Өз жұмысында ұйымның барлық табысты акциялары туралы мәлiметтi әлеуетті ортаға жеткізуге қажетті пиар-құралдарды пайдаланады.

1.13. Өткiзiлген іс-шаралардың тиiмдiлiгiне талдау жүргізеді.

1.14. Қоғамның бастамашылығымен жасалмаған бұқаралық ақпарат құралдарының материалдарын жинақтап, талдайды және Қоғам басшылығына мәлімдейді.

1.15. Қоғам басшылығына атқарылған жұмыс туралы есепті ұсынады.

        

          

           

 

FaLang translation system by Faboba

2016 Все права защищены. © АО «Центр международных программ». При использовании материалов ссылка на сайт обязательна.




Создание и продвижение сайтов в Астане — ABC Design