Жарияланған күні:

Цифрландыру және мемлекеттік қызметтер басқармасының менеджері (жүйелік әкімші).

(Түйіндемелер cv_hr@bolashak.gov.kz поштасы арқылы қабылданады. Түйіндеме жіберген кезде хатта бос лауазымның толық атауын міндетті түрде көрсету керек)

  1. Білімі: Ақпараттық технологиялар саласында жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім немесе ақпараттық технологиялар саласында техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі (арнаулы орта, орта кәсіптік) білім.

  2. Еңбек өтілі: Мамандығы бойынша жалпы еңбек өтілі кемінде 1 жыл (жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі бар) немесе кемінде 3 жыл (техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі (арнаулы орта, орта кәсіптік) білімі бар).
    Шетелде оқуды (магистратура, докторантура) аяқтаған жағдайда – кемінде 1 жыл жұмыс өтілі немесе Қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс істеген болуы қажет.

  3. Білімі болуы тиіс:

    • Қазақстан Республикасының Конституциясы
    • Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі
    • Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі
    • Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексі
    • Қазақстан Республикасының «Акционерлік қоғамдар туралы» Заңы
    • Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы («Болашақ» халықаралық стипендиясына қатысты нормалар)
    • Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы» Заңы
    • Қазақстан Республикасының «Ақпараттандыру туралы» Заңы
    • Қазақстан Республикасының «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Заңы
    • Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік сатып алулар туралы» Заңы
    • Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік қызметтер туралы» Заңы
    • Қоғамның жарғысы
    • Мемлекеттік және орыс тілдері (міндетті), шет тілдері (құпталады)
    • Еңбекті қорғау, техника қауіпсіздігі, өндірістік санитария және өрт қауіпсіздігі ережелері мен нормалары
    • Ақпараттық технологиялар саласындағы Қазақстан Республикасының мемлекеттік стандарттары
    • Ақпараттық технологиялар саласындағы жобаларды басқару әдіснамалары мен қағидаттары
    • Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдіснамалары, қағидаттары мен құралдары
    • «Электрондық үкімет» жұмысының негіздері мен даму тұжырымдамасы
  4. Қабілеттері мен дағдылары:

    • Стратегиялық ойлау
    • Ұйымдастырушылық қабілеттер
    • Коммуникативтік дағдылар
    • Кеңес беру қабілеті
    • ДК және кеңсе техникасын жетік меңгеру
    • Жергілікті және ғаламдық желілерде жұмыс істеу дағдысы
    • Жағдайды сыни тұрғыдан бағалай білу
    • Командада жұмыс істей білу
    • Презентация өткізу шеберлігі
    • Өзгермелі жағдайларға бейімделе білу
    • Үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істей білу
    • Қазіргі ақпараттық технологияларды қолдана отырып, құжаттарды жүйелеу, есепке алу және жүргізу дағдылары
    • Ұйымның бизнес-процестерін зерттеу және сипаттау дағдылары
    • Деректер базасын әзірлеу және дамыту дағдылары
    • Ұйымның жергілікті есептеу желісін, корпоративтік пошта қызметтерін ұйымдастыру дағдылары
    • Желілік және серверлік жабдықтармен жұмыс істеу дағдылары
    • Бизнес-процестерді автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйелерді сүйемелдеу және техникалық қолдау көрсету дағдылары
  5. Қосымша талаптар: Жауапкершілік; сенімділік; адалдық; кәсібилік; күйзеліске төзімділік; ынтымақтастық орната білу, келіссөздер жүргізе білу; аналитикалық және іскерлік қабілеттер; ұжымда қолайлы психологиялық ахуал қалыптастыра білу.