Басты бет > Бос жұмыс орындарының мұрағаты > Цифрландыру және мемлекеттік қызметтер басқармасының бас менеджер-аналитик

Жарияланған күні:

Цифрландыру және мемлекеттік қызметтер басқармасының бас менеджер-аналитик

(Осы бос орынға түйіндемелер 2023 жылғы 26 қазанға дейін cv_hr@bolashak.gov.kz электрондық поштасына қабылданады. Түйіндемені жіберген кезде хатта талаптанып отырған бос орынның толық атауын міндетті түрде жазу қажет.).

Білімге қойылатын талаптар: Ақпараттық технологиялар саласындағы жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар: мамандығы бойынша 3 жылдан кем емес жұмыс өтілі. Шетелде оқуды (магистратура, докторантура) аяқтаған жағдайда – кемінде 1 жыл.

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті білім мен дағдылар:
1) мемлекеттік және орыс тілдерін еркін меңгеру, шет тілдерін білу құпталады;
2) Қазақстан Республикасының ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы мәселелерді реттейтін заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілері;
3) әлемдік жетекші бағдарламалық жасақтама жасаушылардың (вендорлардың) негізгі өнімдері, олардың айырмашылықтары мен артықшылықтары;
4) бағдарламалау тілдері (С#, php, html);
5) технология (. NET Framework 4, Silverlight, VmWare);

6) мәліметтер базасындп сұраныстарымен жұмыс істей білу (MS SQL, SQL, postgresql);
7) операциялық жүйелер (Windows Server, Linux)
8) серверлік және желілік жабдықтарды;
9) қарым-қатынас дағдылары, командада жұмыс істей білу.

Негізгі функционалдық міндеттері:
1) Қоғамның ақпараттық жүйелеріндегі істен шығулар мен іркілістер бойынша статистикалық деректерді жинау және өңдеу;
2) «Болашақ» стипендиялық бағдарламасын әкімшілендіру жөніндегі ақпараттық жүйені басқару және басқару (КАЖ е-болашақ);
3) анықтама электрондық құжат айналымын жүргізу жөніндегі ақпараттық жүйеге (ЭҚЖ АЖ) басшылық ету және әкімшілендіру;
4) резервтік көшіру туралы нұсқаулықтың талаптарына сәйкес Қоғамның ақпараттық жүйелерінде ақпаратты уақтылы көшіру және резервтеу.;
5) бөлінген серверлерде орналастырылатын Қоғамның ақпараттық жүйелерін техникалық және қолданбалы әкімшілендіру бойынша жұмыстарды орындау.;
6) өз құзыреті шеңберінде деректердің резервтік көшірмесін сақтау саясатын әзірлеу және енгізу;
7) ақпараттық жүйелер және электрондық қызметтер бөлігінде ішкі құжаттарды әзірлеу;
8) ақпараттың өсуін ескере отырып, бос дискілік кеңістікті бақылау;
9) бизнес-процестерді автоматтандыру үшін Қоғамның ақпараттық жүйелерін әзірлеу және дамыту;
10) бизнес-процестерді автоматтандыру үшін Қоғамның ақпараттық жүйелерін сүйемелдеу және техникалық қолдау;
11) Қоғамның веб-сайттарын әзірлеу, құру және басқару;
12) құжат айналымы процестерін автоматтандыру үшін ақпараттық жүйелердің үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету;
13) құжат айналымы процестерін автоматтандыру үшін ақпараттық жүйелерді сүйемелдеу және техникалық қолдау;
14) Қоғамның деректер базасына сенімді ақпарат енгізу;
15) Қоғам балансындағы Ақпараттық жүйелерді жетілдіру және жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізу;
16) Қоғамда IT-шешімдерді енгізуге қатысу;
17) пайдаланушылардың деректерге қол жеткізу деңгейлерін бөлу;
18) Қоғамда пайдаланылатын ақпараттық жүйелер мен дерекқорлардың техникалық және нормативтік құжаттамасын қалыптастыруға қатысу;
19)басқарма құзыреті шегінде Қоғамның құжаттарын әзірлеуге қатысу;
20) Қоғамның ақпараттық жүйелерімен туындаған проблемалар туралы басқа құрылымдық бөлімшелер мен жеткізушілерді хабардар ету, оларды жою бойынша жұмысқа қатысу.