Жарияланған күні:

Ақпараттық технологиялар және мемлекеттік қызметтер көрсетуді бақылау басқармасының әзірлеуші-бағдарламашысы

(Осы бос орынға түйіндемелер 2022 жылғы 3 маусымға дейін cv_hr@bolashak.gov.kz электрондық поштасына қабылданады. Түйіндемені жіберген кезде хатта талаптанып отырған бос орынның толық атауын міндетті түрде жазу қажет.)

Білімге қойылатын талаптар: Ақпараттық технологиялар саласындағы жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар: мамандығы бойынша 3 жылдан кем емес жұмыс өтілі. Шетелде оқуды (магистратура, докторантура) аяқтаған жағдайда – кемінде 1 жыл.

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті білім мен дағдылар:

  • мемлекеттік және орыс тілдерін еркін меңгеру, шет тілдерін білу құпталады;
  • Қазақстан Республикасының ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы мәселелерді реттейтін заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілері;
  • әлемдік жетекші бағдарламалық жасақтама жасаушылардың (вендорлардың) негізгі өнімдері, олардың айырмашылықтары мен артықшылықтары;
  • бағдарламалау тілдері (С#, php, html);
  • технология (. NET Framework 4, Silverlight, VmWare);
  • мәліметтер базасы (MS SQL, postgresql);
  • операциялық жүйелер (Windows Server, Linux)
  • серверлік және желілік жабдықтарды;
  • қарым-қатынас дағдылары, командада жұмыс істей білу.

Негізгі функционалдық міндеттері:

  • Қоғамның ақпараттық жүйелеріндегі істен шығулар мен іркілістер бойынша статистикалық деректерді жинау және өңдеу;
  • "Болашақ" стипендиялық бағдарламасын әкімшілендіру жөніндегі ақпараттық жүйені басқару және басқару (КАЖ е-болашақ);
  • анықтама электрондық құжат айналымын жүргізу жөніндегі ақпараттық жүйеге (ЭҚЖ АЖ) басшылық ету және әкімшілендіру;
  • резервтік көшіру туралы нұсқаулықтың талаптарына сәйкес Қоғамның ақпараттық жүйелерінде ақпаратты уақтылы көшіру және резервтеу.;
  • бөлінген серверлерде орналастырылатын Қоғамның ақпараттық жүйелерін техникалық және қолданбалы әкімшілендіру бойынша жұмыстарды орындау.;
  • өз құзыреті шеңберінде деректердің резервтік көшірмесін сақтау саясатын әзірлеу және енгізу;
  • ақпараттық жүйелер және электрондық қызметтер бөлігінде ішкі құжаттарды әзірлеу;
  • ақпараттың өсуін ескере отырып, бос дискілік кеңістікті бақылау;
  • бизнес-процестерді автоматтандыру үшін Қоғамның ақпараттық жүйелерін әзірлеу және дамыту;
  • бизнес-процестерді автоматтандыру үшін Қоғамның ақпараттық жүйелерін сүйемелдеу және техникалық қолдау;
  • Қоғамның веб-сайттарын әзірлеу, құру және басқару;
  • құжат айналымы процестерін автоматтандыру үшін ақпараттық жүйелердің үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету;
  • құжат айналымы процестерін автоматтандыру үшін ақпараттық жүйелерді сүйемелдеу және техникалық қолдау;
  • Қоғамның деректер базасына сенімді ақпарат енгізу;
  • Қоғам балансындағы Ақпараттық жүйелерді жетілдіру және жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізу;
  • Қоғамда IT-шешімдерді енгізуге қатысу;
  • пайдаланушылардың деректерге қол жеткізу деңгейлерін бөлу;
  • Қоғамда пайдаланылатын ақпараттық жүйелер мен дерекқорлардың техникалық және нормативтік құжаттамасын қалыптастыруға қатысу;
  • басқарма құзыреті шегінде Қоғамның құжаттарын әзірлеуге қатысу;
  • Қоғамның ақпараттық жүйелерімен туындаған проблемалар туралы басқа құрылымдық бөлімшелер мен жеткізушілерді хабардар ету, оларды жою бойынша жұмысқа қатысу.