Жарияланған күні:

Жұртшылықпен байланыс басқармасының бас менеджері

(Осы бос орынға түйіндемелер 2022 жылғы 24 наурызға дейін cv_hr@bolashak.gov.kz электрондық поштасына қабылданады. Түйіндемені жіберген кезде хатта талаптанып отырған бос орынның толық атауын міндетті түрде жазу қажет.)

Білімге қойылатын талаптар: гуманитарлық ғылымдар (филология) немесе әлеуметтік ғылымдар (журналистика, жұртшылықпен байланыс, саясаттану, әлеуметтану) мамандықтары бойынша жоғары білім. Біліктілікті арттыру курстарынан, жұртшылықпен және бұқаралық ақпарат құралдарымен байланыс саласында қосымша даярлықтан өткені туралы сертификаттардың болғаны дұрыс.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар: БАҚ немесе PR саласындағы жұмыс өтілі кемінде 3 жыл. Шетелде оқуды (магистратура, докторантура) аяқтаған жағдайда – кемінде 1 жыл.

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті білім мен дағдылар:
мемлекеттік және орыс тілдерін еркін меңгеру, шет тілдерін білу құпталады;
іскерлігі, командада жұмыс істей білуі, сауатты сөйлеуі және ақпараттық материалдарды жаза білуі.;
қоғаммен байланыс, бұқаралық ақпарат құралдары және жарнама саласындағы мәселелерді реттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілері;
дағдарыстық жағдайларда жұмыс істеу, жарнамалық және ақпараттық науқандарды жоспарлау және ұйымдастыру әдістері.;
бағдарламалар мен іс-шараларды ақпараттық қамтамасыз ету туралы шарттарды (келісімшарттарды) жасау және жасасу тәртібі;
қазіргі заманғы техникалық байланыс құралдары мен компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты жинау және өңдеу әдістерін;
коммуникация бұқаралық ақпарат құралдарымен;
медиа нарық коньюнктурасын білу.;
қоғаммен байланыс саласындағы стратегиялық құжаттарды әзірлеу және өзектендіру.

Негізгі функционалдық міндеттері:

  1. Қоғам қызметі туралы ақпараттық-талдау материалдарын, құттықтау мәтіндерін мемлекеттік тілде жазу;
  2. Спикерлердің баяндамаларын, сұхбаттарын, құттықтау хаттарын мемлекеттік тілде дайындау;
  3. Баспасөз конференцияларын, брифингтер, медиа-киттер, қоғам басшыларының бұқаралық ақпарат құралдарындағы сұхбаттарын ұйымдастыру;
  4. Қоғамның медиа-жоспарын әзірлеу (ақпараттық арналарды жинау, белсенділікті болжау, жылжыту арналары мен құралдарын таңдау) ;
  5. Қоғамның ресми сайтының «Жаңалықтар» бөлімі үшін оқиғалар қатарын қалыптастыру, қоғамның әлеуметтік медиадағы аккаунттарын жүргізу;
  6. Осы бағыт шеңберінде перспективалық және ағымдағы бағдарламалар мен жоспарларды, жекелеген іс-шараларды немесе олардың кешендерін әзірлеу, оларды ақпараттық сүйемелдеу, қаржылық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету жүйесі;
  7. БАҚ сұраныстары бойынша Қоғамның құрылымдық бөлімшелерінен ақпарат жинау, олардың негізінде жауаптар дайындау;
  8. Қоғамның қоғаммен байланыс саласындағы сыртқы және ішкі саясатын іске асыруға бағытталған іс-шараларды дайындау және өткізу;
  9. Бұқаралық ақпарат құралдарына қоғамның қызметі туралы материалдар жасау үшін қажетті ақпарат беруге жәрдемдесу;
  10. Ақпараттық материалдарды (мақалаларды, мамандандырылған бағдарламалар мен басылымдарды)жасау және шығаруға қатысу;
  11. Республикалық баспасөз, электрондық бұқаралық ақпарат құралдары, ақпараттық агенттіктер материалдарын және қоғам қызметін жедел жинау мен талдауды жүзеге асыру.